Hoe plaats ik in Facebook twee foto's naast elkaar?

In Facebook zie ik vaak twee foto's keurig naast elkaar afgebeeld. Bij mij lukt dat maar niet. Ze komen steeds onder elkaar te staan en dan worden ze ook nog eens afgesneden. Ik heb geprobeerd om de foto's sterk te comprimeren maar dat bood geen oplossing. Heeft het met de bron te maken? De keurig naast elkaar geplaatste foto's zijn nml. afkomstig uit een smartphone en rechtopstaand van formaat, terwijl mijn foto's van een camera afkomstig zijn en liggend van formaat. Is er toch een manier voor? (De optie-album- is mij bekend en zo wil ik het dus niet doen)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
7.7K

Antwoorden (1)

Als je via een browser werkt, dan kun je twee foto's naast elkaar plaatsen. Via Apps gaat dat niet altijd helemaal goed.
In het voorbeeld zijn er 2 foto's achter elkaar geplaatst en die staan keurig naast elkaar.