Hoe maak je een bladwijzergroep in firefox?

Je kunt bladwijzergroepen aanmaken. Zo kun je bijvoorbeeld van alle openstaande tabbladen 1 bladwijzergroep maken. Gebruik je vervolgens die bladwijzer weer dan krijg je al die tabbladen weer terug. Dat is handig voor als je diverse tabbladen over een bepaald onderwerp open hebt staan. Je kunt om een bladwijzergroep aan te maken Bladwijzers van alle tabbladen maken in een map aanvinken. Via de menuoptie Openen in tabbladen, te vinden in iedere bladwijzermap, kun je vervolgens de hele inhoud openen.

Dit heb ik al gevonden.
Maar..
Bladwijzers van alle tabbladen maken in een map
waar vind ik die optie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klik met de rechtermuisknop bovenop een openstaande tap. Uit het submenu kies je voor: Bladwijzer voor alle tabbladen aanmaken. U krijgt dan een nieuw venstertje met de mogelijkheid een map aan te maken en vervolgens de keuze om die map ergens te plaatsen. Maak je enkel een mapnaam aan, komt deze map met inhoud van alle openstaande tabs in het bladwijzermenu terecht.
Ik hoop dat dit is wat je vroeg...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat was het.
Zo kan ik makkelijk meerdere tabbladen bewaren. Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Met Ctrl + Shift + B ga je naar het aparte scherm met alle bladwijzers (en dit wordt Bibliotheek genoemd). Als je nu in de kolom links kijkt zie je Bladwijzermenu staan. Door daar met de rechter muisknop op te klikken kun je kiezen voor het maken van een Nieuwe map. Vervolgens kan je de gewenste bladwijzers in die nieuwe map slepen.
Amadea