Wat is een goed software programma voor het maken van een planning van periodieke werkzaamheden?

Ik zou het liefst een gratis programma willen hebben. Of een betaald programma met een gratis demoversie om het te testen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
ronron1212
8 jaar geleden
Waarvoor veel soorten werkzaamheden voor prive? gebruik dan gewoon een agenda

Antwoorden (1)

Microsot Excel is hier heel erg geschikt voor; ideaal voor tabellen en roosters, daar is het namelijk voor ontwikkeld.

maar excel kost geld, er is een concurrent van excel dat Libreoffice heet. deze concurrent maakt zijn software op basis van opensource, dat in houd dat deze software volledig gratis is, zonder reclame en volledige versie. dit betekent niet dat libreoffice anders werkt; het is excact hetzelfde, maar dan gratis

klik hier om libreoffice te downloaden
http://donate.libreoffice.org/home/dl/win-x86/5.1.1/nl/LibreOffice_5.1.1_Win_x86.msi