ik heb een telefoon zonder sim kaart kan ik hier whats app op werkend krijgen ?

deze telefoon gebruik ik thuis met wifi ik hoef en wil geen extra kosten voor draadloos internet ..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
graag alleen antwoord
als ik moreel advies of ondersteuning wil ga ik daar wel naar op zoek op goed moreel advies en ondersteuning
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan ook gewoon mobiel internet (draadloos=Wi-Fi, mobiel kost geld) uitschakelen en een pre-paid Simkaart gebruiken.
Ritsuka
8 jaar geleden
Na het activeren heb je simkaart volgens mij niet meer nodig.

Het beste antwoord

Om WhatsApp te kunnen activeren op je telefoon wordt er een sms naar je verzonden. Dit kan natuurlijk niet zonder simkaart. Nee dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat u overigens wel kunt doen, is gewoon een simkaart kopen maar geen abonnement afsluiten. Een simkaart heeft u al voor 1 euro(mits uw telefoon simlockvrij is). Mét simkaart zou u in principe gewoon WhatsApp moeten kunnen installeren.