Wie kent er een computerprogramma waarmee je affiches kunt maken? Of tekst dat echt opvalt met mooie letters?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

photoshop is het van het.
maar vereist de nodige kennis.

met Word, kan je met WordArt gemakkelijk leuke dingen maken.

Beide programma's zijn wel afhankelijk van de hoeveelheid fonts ( lettertypes ) die op je pc hebt geïnstalleerd.

via onderstaande link kan je fonts gratis downloaden voor niet commerciële doeleinden.

anders betaal je 19 dollar of zoiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik weet niet waar je een affiche mee kan maken, maar voor opvallende tekst kun je natuurlijk altijd:
Paint
Photofiltre
www.picnik.com

verder weet ik niet zoveel , sorry...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon in Word. Als je nieuw kiest dan hen je reeds keuze uit divers sjablonen.

Een alternatief is GIMP, een fotobewerkingsprogramma waarmee vele mogelijkheden hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Power Point denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe dat zelf heel vaak in Photoshop. Wel ingewikkeld maar als je het eenmaal doorhebt heb je ook een geweldig resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Picture-it of photoshop
van microsoft is er een heel mooi programma , ik weet niet meer prcies hoe deze heeft maar zal even het doosje opzoeken en je deze doormailen want ik heb net een nieuwe pc en daar is hij nog niet op geinstallerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft Publisher