Hoe kan ik een PDF-document in het menuscherm van de Ipad plaatsen?

Dus niet door eerst een appje te openen (zoals Books), maar direct het pdfje op het beginscherm (zie foto).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
15.6K
Ritsuka
8 jaar geleden
dat linkje op het homescherm is van een website, iets uit favorieten eigenlijk.

Het beste antwoord

U zult het desbetreffende PDF even via Safari moeten openen. Vervolgens kunt u als u op het vierkantje met de pijl in het midden drukt de PDF in het begin scherm plaatsen door op " Toevoegen aan het begin scherm " te drukken. Het word dan een soort " App "