Hoe kan ik op mijn monitor een geheel wit beeld verkrijgen (of zwart)?

Ik wil af en toe een bestaande ansichtkaart naar mensen mailen. Dan maak ik er eerst een foto van. Zo'n foto zou prima tegen een witte dan wel zwarte achtergrond geplaatst kunnen worden en daar bij dacht ik dus aan mijn monitor. Hoe krijg ik het beeld helemaal wit (liever dan zwart)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

zwart is niet moeilijk. gewoon je computer uitzetten
als je een mac hebt dan doe je cmd+shift+4 en dan kun je een witte foto uitlijnen
en dan maakt ie een printscreen en dan heb je hem in je foto's en gwn vergroten