hoe windows live email client instellingen wijzigen?

in het begin logte ik in op msn (als programma) en klikte ik op postvak in, en werd ik na de internet site geleid waar mijn emails waren, nu heb ik iets gedaan waardoor als ik nu op postvak in klik, krijg ik windows live mail 2011 (ander programma) ik kan niet goed met dit prgramma overweg en nu wil ik de instelling terug zetten dat ik weer na de internet site word geleid, het mail programma is een `standaard email client`, maar hoe kan ik die terug zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Simpel, Deinstalleer Windows Livemail. Daarna gewoon weer inloggen op de website van livemail om je mail te lezen. Mocht je andere accounts in WLM hebben dan kan je ook alleen het account verwijderen zonder Windows Livemail te deinstalleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dankje, ik word nu gewoon na de website geleid.