Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan ik morphen,en laten bewegen?.

Dag ,ik heb ooit een programma gehad waar ik een afbeelding kon vervormen door middel van stippen te zetten en deze kon opslaan als een filmpje zodat de afbeelding bewoog.Helaas ben ik dit verloren en weet de naam niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eén van de betere programma's hiervoor is Fantamorph waarvan de standaardversie $29,95 kost. Als je freeware zoekt kan Sqirlz Morph je wellicht uit de brand helpen. O.a. te down loaden bij Softronic. Houd er wel rekening mee dat als je niet oppast er bij installatie wat extra ellende mee geïnstalleerd kan worden. Even opletten dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Ik zou veiligheidshalve nooit Softonic aanraden. Zelfs als je oppast gaat het soms mis. Altijd naar de site van de producent verwijzen. Kijk in dit geval bij Softonic naar "Softwareontwikkelaar" en je vindt Xiberpix. http://www.xiberpix.net/SqirlzMorph.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding