Hoe zet je een DVD in een mac?

Er zit geen DVD opening in mijn MacBook Pro 13 inch 2015 en ik wil graag Office. Via de site: slim.nl, kan je (vooral Apple) producten voor minder krijgen. Office kost
normaal €140,00 en op slim.nl maar 27,00. Ik wil dus graag gebruik maken van dat aanbod, alleen er staat bij vereisten: Uw computer moet beschikke over een mediastation. Die de mac dus niet
heeft. Ik heb wel een Windows computer met DVD opening, zou ik hem daar op een USB kunnen zetten? Of kan dat niet?
Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is trouwens de link van het product, het zou kunnen dat je geen DVD nodig hebt, maar ik ben niet zo een tech mens ;-)
http://slim.nl/shop/browse/software/kantoortoepassing/microsoft-office-for-mac-2011?id=off2

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
De nieuwe Officepakketten hebben geen van allen meer een installatiedvd, alleen een code waarmee je het online kunt downloaden. Doet vermoeden dat ze bij slim illegaal bezig zijn...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij krijg je gewoon een DVD thuisgestuurd. Het is ook een oud pakket (2011). Zoja, dan kan je deze dvd op die windows machine gewoon kopiëren naar een usb-stick. Als je een code krijgt kan je de download gewoon op de Mac uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@amadea bedoel je dat ze dan niet betrouwbaar zijn, ik heb immers al veel producten bij hun besteld en ze werken samen met de apple (store), niet dat je dan gelijk betrouwbaar bent, alleen apple gaat natuurlijk niet met een onbetrouwbaar bedrijf samenwerken. maar bij het product op de Apple store staat niet dat je DvD opening nodig hebt.
Alleen zoals ik al zei, daar is het €140 i.p.v €27
http://www.apple.com/nl/shop/product/HB603N/A/microsoft-office-voor-mac-home-and-student-2011?fnode=ae605b1b16a3e29d0c352daccbf4cdd709cdc6229d410fb634a4a64546e708d8c26f9076d3923a8fc73b941818f0b6a188a101667403867c5b8232fd2087fc18bf815ba1d878010dcc0fea13bd50106b8feba18f0d5bcff0de89bdafa84c4744b2829f39f06633f159ddea0644474e08

Het beste antwoord

Ik heb even de link gecheckt, en je hebt geen cd nodig: "Installatie-informatie download
De download loopt via de Slim.nl Download Manager voor Microsoft. Na bestelling van dit artikel worden de downloadlink en Product Key voor de Download Manager direct verstrekt.

De Download Manager voor Microsoft haalt de software binnen, waarna er meteen geïnstalleerd kan worden. In je orderhistorie vind je je key terug die je hiervoor kunt gebruiken. Klik via Home > Mijn gegevens op Orderhistorie. Klik op het ordernummer van de bestelling. Je ziet de productsleutel direct onder de link naar 'Je downloads' staan.

Let op: Je kunt zowel de 32- als de 64-bits software downloaden. De Product Key kan voor één versie gebruikt worden, het is niet mogelijk om beide versies te installeren."

Je kunt het dus gewoon downloaden. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor alle duidelijkheid: je moet wel student of medewerker onderwijsinstellingen zijn, wil je hiervan gebruik kunnen maken. En zo ja: men werkt met licentiecodes. Niks dvd. Rechtstreeks downloaden van hun site, code invoeren en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan Remote Disk gebruiken.
Dit is dat je de dvd in je Windows laptop steekt en dat je dan via je MacBook Pro de dvd kan uitvoeren.
Meer informatie kan je hier vinden:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203973