Hoe zet je een DVD in een mac?

Er zit geen DVD opening in mijn MacBook Pro 13 inch 2015 en ik wil graag Office. Via de site: slim.nl, kan je (vooral Apple) producten voor minder krijgen. Office kost
normaal €140,00 en op slim.nl maar 27,00. Ik wil dus graag gebruik maken van dat aanbod, alleen er staat bij vereisten: Uw computer moet beschikke over een mediastation. Die de mac dus niet
heeft. Ik heb wel een Windows computer met DVD opening, zou ik hem daar op een USB kunnen zetten? Of kan dat niet?
Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is trouwens de link van het product, het zou kunnen dat je geen DVD nodig hebt, maar ik ben niet zo een tech mens ;-)
http://slim.nl/shop/browse/software/kantoortoepassing/microsoft-office-for-mac-2011?id=off2

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb even de link gecheckt, en je hebt geen cd nodig: "Installatie-informatie download De download loopt via de Slim.nl Download Manager voor Microsoft. Na bestelling van dit artikel worden de downloadlink en Product Key voor de Download Manager direct verstrekt. De Download Manager voor Microsoft haalt de software binnen, waarna er meteen geïnstalleerd kan worden. In je orderhistorie vind je je key terug die je hiervoor kunt gebruiken. Klik via Home > Mijn gegevens op Orderhistorie. Klik op het ordernummer van de bestelling. Je ziet de productsleutel direct onder de link naar 'Je downloads' staan. Let op: Je kunt zowel de 32- als de 64-bits software downloaden. De Product Key kan voor één versie gebruikt worden, het is niet mogelijk om beide versies te installeren." Je kunt het dus gewoon downloaden. Succes!

Voor alle duidelijkheid: je moet wel student of medewerker onderwijsinstellingen zijn, wil je hiervan gebruik kunnen maken. En zo ja: men werkt met licentiecodes. Niks dvd. Rechtstreeks downloaden van hun site, code invoeren en klaar is kees.

Je kan Remote Disk gebruiken. Dit is dat je de dvd in je Windows laptop steekt en dat je dan via je MacBook Pro de dvd kan uitvoeren. Meer informatie kan je hier vinden: https://support.apple.com/nl-nl/HT203973

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100