Kan ik mijn gebruikte en aangekocht word op een nieuwe computer installeren?

Ik heb bij een winkel een laptop en word gekocht. Omdat ik Word al gebruikt heb kan ik deze niet meer retourneren in die 14 dagen. Kan ik de code wel weer voor een nieuwe laptop gebruiken en hem daarop installeren of heb ik het nu voor niks gekocht?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij kan het wel, moet je alleen even kijken in de voorwaarden op hoeveel computers jij je aangekochte word met licentie mag gebruiken. Anders kan je in plaats van word altijd nog openoffice gratis downloaden hier zit ook een zeer goede tekstverwerker in.