Ik wil een Audacity bestand exporteren, maar ik krijg geluidloze audio bestanden. Hoe los ik dit op?

Ik heb met Audacity muziek van een LP opgenomen, en nu wil ik het exporteren als audiobestand. VLC en Windows Media Player herkennen het bestand en spelen het ook af, maar het is geluidloos. Ik heb de nieuwste versie van Audacity, en in dat programma kan ik mijn opnamen wel met geluid afspelen. Het zal dus wel fout gaan bij het exporteren. Ik heb ook al geprobeerd om het met een andere bestandsindeling te exporteren, maar dan heb ik hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (1)

heb je de lame plugin ?

deze moet je waarschijnlijk nog installeren ?
capthavoc