Sleep timer in Windows Media Player, kan dat?

Omdat m'n vorige vraag verwijderd is omdat ik de woordjes kan en dat niet had geplaatst... Hier opnieuw.

Als ik ga slapen slaap ik graag met de radio aan (op de pc) Maar als ik de radio de hele nacht aan laat staan word ik rond een uur of 4 wakker juist wakker door de radio. Is het mogelijk als ik via WMP stream dat die vanzelf stopt met afspelen na een bepaald tijdstip?

Eventueel een ander programma is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Winamp heeft een SleepTimer-plugin, misschien wat voor jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruik daarvoor de ingebouwde Task Scheduler van Windows.

Geef een event een tijdstip en laat hem een batch-command uitvoeren:

taskkill /f /im [naam_van_de_toepassing.exe]
escape