Blijft een meegeleverde CyberLink Media Suite op mijn computer staan als ik deze upgrade naar Windows 10?.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Jazeker, je kan ervoor kiezen om:
1. Niets mee te nemen naar Windows 10
2. Alleen bestanden mee te nemen naar Windows 10
3. Al je Apps, instellingen en bestanden mee te nemen naar Windows 10.

Maar een backup is wel aan te raden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je, het is prettig om zoiets vooraf te weten en niet met onaangename vragen te worden geconfronteerd terwijl je met zo'n omzetting bezig bent.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
alsjeblieft! Tijdens het installeren van Windows 10 krijg je de 3 opties die ik hierboven noemde te zien en kan je een keuze maken en je kan gelijk zien welke Apps niet compitabel zijn