Verwijderde e-mailtjes komen allemaal terug. Wat is er aan te doen?

Sinds vandaag krijg ik als ik mijn mails bekijk, alle oude mailtjes te zien die ik al lang verwijderd heb. En zolang ik hier naar kijk blijft het maar doorgaan met terug halen hiervan . Op mijn tablat is alles normaal.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Welk mailprogramma gebruik je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het ook eens gehad, met Thunderbird. Meer dan duizend mailtjes! Ik heb toen de instellingen gewijzigd naar: niet op de server bewaren, ze daarna weggehaald en een paar dagen later de instellingen weer teruggezet.
Ritsuka
8 jaar geleden
Misschien even handig om mailprogramma te vermelden, Gmail, Yahoo, Hotmail, Windows Mail, Thunderbird, Outlook? Is het webmail of mailprogramma waar je mails binnenkomen vanaf de provider?
redhouse
8 jaar geleden
Als je de mail gaat verwijderen gaat het naar eerst naar -deleted items - . Deze box moet je legen .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik gebruik Windows Live Mail Bedankt alvast voor jullie reacties!

Het beste antwoord

Mail eerst verwijderen en daarna naar de box verwijderde mails gaan en dan definitief verwijderen. Heb je meerdere mailaccounts, dan even kijken per account of er wat in bv reklame mail staat per account!