Kan ik het antwoord van gasten op een afspraak die ik uitgenodigd heb via Google Agenda/Calendar als mail ontvangen?

Nu moet ik steeds bij de afspraak kijken of iemand wel/niet gereageerd heeft. Ik wil een mail ontvangen als iemand de afspraak accepteert of afwijst (zoals bij Outlook).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Ga naar je Google Calendar en klik links onder 'mijn agenda's', op het pijltje naast de naam van jouw agenda. Hier zie je 'meldingen bewerken' staan. Als je hierop klikt, kom je in een venster waar je kunt aanvinken hoe en wanneer je op de hoogte gehouden wil worden. Vink hier "reacties op afspraak" aan.