Is het mogelijk om in Spotify je artiesten (die je volgt) op alfabetische volgorde te laten weergeven zoals in de mobile versie?

In de mobile versie van Spotify worden je artiesten op alfabetische volgorde weergegeven wat erg overzichtelijk is. Is dit ook mogelijk in de gratis PC versie van Spotify?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nou, in de betaalde versie (die ik heb) is dat wel zo, en is zeer waarschijnlijk in de gratis versie hetzelfde.
Zou erg raar zijn als dat door elkaar zou staan namelijk. Niet logisch.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze staan wel in alfabetische volgorde alleen in de mobile versie staan ze heel overzichtelijk per letter aangeven, dat mis ik eigenlijk in de desktop versie. Ik had m'n vraag misschien iets anders formuleren.