Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom scrolt mijn touchpad enkel naar beneden?

Hallo iedereen,

ik heb een medion akoya p6630 en gisteren werkte ineens de scrolfunctie van mijn touchpad niet meer. Ik heb "synaptics" opnieuw geinstalleerd (en mijn pc opnieuw opgestart), toen ging het nog altijd niet en dan heb ik de drivers opnieuw geïnstalleerd van de site van de fabrikant van mijn laptop.
Nu scrolt mijn touchpad enkel naar beneden, dus als ik naar boven scrolt gaat mijn beeld ook naar beneden (en horizontaal kan ik niet eens meer scrollen).

Hoe kan ik dit oplossen?

Dank bij voorbaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
746
capthavoc
8 jaar geleden
kijk eens bij de instellingen van die synaptics ?
Misschien heeft deze een twee vinger functie o.i.d ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Meschien heb je niet de goede drivers op je laptop

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou proberen een systeemherstel uit te voeren, volgens mij was er bij Windows 8 nij de herstel instellingen een optie om alles te herstellen behalve persoonlijke bestanden en de geïnstalleerde apps uit de Store. Als dit nog niet werkt zou ik een volledige herstel proberen uit te voeren, als zelfs dit niet werkt zou ik contact op gaan nemen met Medion en het hele verhaal uit leggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding