kun je een pdf (belastingaangifte) opslaan met een wachtwoord?

Toegevoegd na 55 minuten:
ik werk met een betaalde versie van Foxit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan.
Hoe?
Download de manual hier : http://cdn01.foxitsoftware.com/pub/foxit/manual/phantom/en_us/FoxitPhantomPDFStandard71_Manual.pdf
Blz 186.
Mocht je een andere versie hebben dan staan de handleidingen op de site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, in elk geval zeker weten met de betaalde versie van Adobe Acrobat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Als je nou ook even vertelt hóe, dan leren we er iets van!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat was niet de vraag ;-) Ik weet zelf niet hoe je dat doet, maar ik heb wel eens wachtwoordbeveildigde pdf-jes moeten gebruiken die volgens de verzender met Adobe Acrobat waren gemaakt .