Hoe kan ik bestanden uit word samenvoegen tot een?

Ik heb een verslag. Per hoofdstuk (titelblad, inhoudsopgave, inleiding etc.) heb ik ze speciaal opgeslagen. Nu is het dus zo:

Verslag 1 -> Titelblad
Inhoudsopgave
Inleiding
...
... enz.

Deze moet ik dus allemaal stuk voor stuk openen.

Hoe krijg ik deze nu allemaal "onder elkaar", zodat ik mijn verslag kan openen, en naar beneden scrollen? Dus zeg maar 1 document. Want alles kopiëren en plakken is wel heel veel werk.

9 jaar geleden
in: Software
4K

Antwoorden (3)

Je kunt met ctrl. + A alles selecteren en het dan naar één document kopiëren. Dan moet je er wel op letten dat je inhoudsopgave niet automatisch aangepast wordt.
In het vervolg is het ook handiger om alles direct in één document te zetten. En dan 1 uitgebreide inhoudsopgave met onderverdeling, dat is mooier!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je opent het eerste documentonderdeel en zet de cursor achteraan. Dan klik je op Invoegen, je kiest in het blokje waar Tekstvak staat voor Tekst uit bestand invoegen, daar zoek je jouw documenten op en kiest voor jouw tweede documentonderdeel. Daarna ga je met de cursor weer achteraan staan en je herhaalt dit tot je alles achter elkaar hebt geplakt. Geef het geheel een nieuwe naam, zodat je het originele eerste deel niet overschrijft.
Amadea
9 jaar geleden
Daar heb je ook speciale programmaatjes voor, bijvoorbeeld

http://merge-multiple-word-documents.soft112.com/