Iedere web pagaina of link word bij mij in Google chrome geopend hoe kan dat terug zetten ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Google CHrome is waarschijnlijk je standaardbrowser, dit kan je uitzetten bij de instellingen van je Google Chrome. Daarna kan je bij de instellingen van je pc kiezen wat je standaardbrowser word.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Beetje overbodige stap, je kunt beter direct bij je voorkeurbrowser instellen dat het de standaardbrowser moet zijn.
Zie bijvoorbeeld bij Internet Explorer: Internetopties -> Programma's.
Je kunt het ook vanuit een andere browser doen; hangt er ook van af welke browser je graag wilt. Ik neem aan dat je Internet Explorer wilt. Hier staat een duidelijke handleiding: http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/make-ie-default-browser#ie=ie-11