Wat gebeurd er als ik Java verwijder en het er daarna weer opzet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Als je Java verwijdert en er daarna weer opzet, gebeurt er niets. De kans bestaat dat als je eerst problemen met Java had, deze nu opgelost zijn. Ik ga er tenminste vanuit dat je de nieuwste versie installeert.

Antwoorden (1)

Zodra je Java van je computer afhaalt, kun je een aantal onderdelen binnen bijvoorbeeld je webbrowser niet meer gebruiken (alles wat dus Java nodig heeft om te kunnen werken). Hier krijg je dan ook een melding van.

Als je het er vervolgens weer opzet, kan het verder ook geen kwaad. Na het er opnieuw opzetten kan je gewoon weer alles gebruiken/afspelen.

Mag ik vragen waarom je het er af wilt halen en er vervolgens weer op wilt zetten?