Word2013: in een wat groter document kan ik 'opmerkingen' niet uitzetten, hoe dit te verhelpen?

ik werk veel met Opmerkingen (in de rechtermarge). ik wil stuk nu rondsturen, zonder die opmerkingen ?(dat zijn geheugensteuntjes voor mezelf). Het icoon Opmerkingen weergeven is lichtgrijs,dus werkt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Opmerkingen weergeven/verbergen zal de opmerkingen niet uit het document halen. De ontvangers kunnen deze dan alsnog zien.

Het is dus aan te bevelen om in dit geval een kopie van het bestand te maken (indien je de opmerkingen wel wilt bewaren) en in de kopie alle opmerkingen verwijderen. Dit kan in het lint op het tabblad "Controleren". Zie (ook) link in bron.