Ik ben op zoek naar een PHP supported webserver waarbij ik PHP niet los hoef te configureren/installeren. Iemand een goede?

Ik ben al een tijdje bezig met een Webserver bouwen. Echter liep ik vandaag vast op het feit dat ik bij NGINX(de Webserver die ik gebruikte) zelf PHP moest configureren. Dit lukte mij niet. Kent iemand een goedwerkende webserver met PHP support zonder PHP te hoeven configureren/installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voor welk OS?

Het beste antwoord

Gebruik de wamp Op windows of lamp voor linux software, daar zit alles in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke. ik ga kijken. En ik werkt met windows(maar heb toch liever linux om webservers op te hosten). Ik installeer linux niet omdat ik daar niet op kan gamen(nauwelijks)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks, Het werkt heel goed. Het staat volgensmij voor: Windows Apache MySQL PHP, of voor Linux Apache MySQL PHP