Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik uitschakelen dat Pages vraagt om wijzigingen op te slaan?

Ik heb laatst per ongeluk aangezet dat Pages vraagt om de laatste versie op te slaan en niet terug te gaan naar de versie voor de bewerkingen. Ik wil dit helemaal niet en wil het nu graag weer uitzetten. Het probleem is dat ik niet meer weet hoe ik dit heb gedaan en het ook niet meer kan terugvinden.
Het bericht dat ik te zien krijg is:

Wilt u de gemaakte wijzigingen in het document 'naam document' bewaren?

U kunt teruggaan naar de vorige versie om de wijzigingen ongedaan te maken die zijn aangebracht nadat u het document het laatst hebt bewaard.

Ik heb de laatste versie van het besturingssysteem en Pages.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Open Pages en in de rechter bovenhoek zie je een symbool van een soort steeksleutel (dat is een stuk gereedschap waar je een bout of moer mee aandraait) klik hierop en er komt een galmend waarin je de wijzigingen in kan stellen! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat bij mij geen steeksleutel rechtsboven in beeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OK, je hebt gelijk! Maar als je nu even een document opent komt als het goed is het wel bovenin het beeld. Staat dan in een soort werkbalk! Hoor graag van je als het lukt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding