Is het mogelijk om je Android mobiel scherm op te nemen?

Mijn Android beschikt niet over een sd kaart.
Maar is er dan een andere manier om toch je scherm op te nemen, en het ergens op te slaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je moet dan de knop onderaan je toestel tegelijk met de standby knop indrukken, standby knop is de kleine knop bovenop of aan de zijkant van je toestel.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat hij bedoeld dat hij hem echt wil opnemen in een video. Dit kan wel, maar je moet je telefoon rooten. En dat vind ik zelf lastig. Google gewoon eens (merk) + (serie) + rooten. Dus als je htc one mini hebt doe je: htc one mini rooten. Hopelijk ben je geholpen.