weet iemand een countdown timer met decimale getallen?

ik ben op zoek naar een countdown timer met decimale getallen
ik moet kunnen invoeren vanaf waar de timer gaat aftellen

vertel me als je iets weet waarmee dat kan of hoe ik er een maak

ps: powerpoint heb ik al geprobeerd maar daar is het niet zo precies ben ik achter gekomen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Wat je nodig hebt is typisch een (digitale) kookwekker.
Bij de Blokker te koop voor ca. €3.
9 jaar geleden
Je, kan het op verschillende manieren doen, bijvoorbeeld in excel (vba) of in javascript (zie links)