Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een laptop bij de Media Markt kopen: een Acer aspire. Hier zit windows 8.1 op, maar zit er dan ook word/powerpoint e.d. op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Het antwoord op je vraag is nee. Microsoft Word en Powerpoint zijn apart te kopen in een office pakket. Wanneer op de computer Windows 8.1 is geïnstalleerd heb je gewoon het basis besturingssysteem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal zit er een proefversie van 30 of 60 dagen op. Deze kun je na het kopen van een licentie activeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja de meeste nieuwe windows laptops hebben wel office,
maar het is alleen maar tijdelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dit zit er niet op, je kunt een office pakket kopen, maar als je geen zin hebt om hier elk jaar geld aan uit te geven zou je ook een hotmail account kunnen maken voor onedrive of met je gmail adres inloggen met google docs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat er tijdelijke licentie opstaat van office, en dan kan je deze activeren, let op je hebt voor deze activatie een kredietkaart nodig (ik heb het zelf meegemaakt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen creditcard, maar kon gewoon online een office versie kopen hoor. Ook vanuit de vooraf geïnstalleerde proefversie. Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg alternatieven voor online aankopen, Ideal wordt bijna overal geaccepteerd, en voor die enkele aankoop uit het buitenland waarbij dit niet kan, gebruik ik gewoon PayPal.
Nee, gewoon gratis LibreOffice downloaden en gebruiken. Daarmee kun je je documenten ook als word of powerpoint documenten opslaan. Trouwens viewers van word- en powerpointdocumenten van Microsoftdocumenten zijn gratis te downloaden als er geen word of powerpoint op je pc staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Maar als je nu je office pakket hebt van je oude computer en je de installatie cd of je code hebt, kan je hem op je nieuw aangekochte installeren. Je mag dit tot 3x doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dit geldt alleen als het geen OEM-versie betreft, maar een retailversie. OEM-versies zijn altijd gebonden aan de hardware.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding