mijn itunes films verdwijnen om mijn macbook air hoe haal ik ze terug?

ik heb vrij veel films in itunes gekocht en na het opstarten van mijn mac waren er enkele verdwenen en daarna allemaal maar op mijn iphone kan ik wel nog al mijn films zien hoe kan dit en hoe krijg ik ze terug

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als je ze echt gekocht hebt en niet gehuurd dan zou je ze via itunes en apple id weer terug moeten kunnen zetten vanaf je iphone ?
Het kan ook zijn dat je mac niet geautoriseerd is op je apple ID ?
kijk even onder je account gegevens en voeg eventueel je mac toe
of als je meerdere apple devices hebt ? ( je kan 5 autoriseren ).
let op je loopt ook een omslachtig risico dat je alle devices moet ontkoppelen voordat je weer alles kan koppelen
Het ligt er misschien ook aan op welk device je die films heb aangekocht ?
op en windows pc in itunes wellicht ?
kan me voorstellen dat op de iphone je alleen een link hebt staan en niet de hele film
maar op zich moet dat het probleem niet zijn.

Zolang je apple id hetzelfde is op alle devices moet het gewoon werken.
capthavoc