Waarom krijg ik Rtl Gemist uitzendingen niet meer fullscreen?

Sinds een paar weken krijg ik het niet meer voor elkaar om uitzendingen op rtl gemist fullscreen te weergeven, maar bij uitzendinggemist.nl doet hij het wel gewoon! Ik draai Windows Vista Home Premium op mijn laptop en voor Rtl gemist word silverlight gebruikt. Ik heb het al geprobeerd in IE8 en in Google Chrome maar in beide gevallen gebeurd er weinig wanneer ik "beeldvullend Aan" klik. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (4)

dat heeft toch te maken met je indtellingen je kan het ook instellen om via windows media player te kijk. Je klikt aan wat je wilt zien en dan met je rechter muisknop kiezen afspelen via windows media player en dan kan je full screen je gemiste programma kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb al meer gehoord van problemen met Vista. Met XP nog nooit problemen gehad, maar waarschijnlijk zit er toch iets fout met je instellingen.
14 jaar geleden
probeer eens de uitzending te starten en dan ALT+ENTER te drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoorden duiden op het niet goed begrijpen van je vraag. Ik zat met hetzelfde probleem, echter op XP. Xfactor uitzendingen niet full screen te bekijken. Ergenis alom, ik wil dat opgelost hebben, en dat heb ik: nogal drastisch! Gooi de Silverlight software van je computer af! Als je nu weer naar RTL gemist gaat dan start deze op via Windows media speler en deze kan weer perfect via full sreen. En met perfecte kwaliteit.
Laat Silverlight zijn programma eerst maar eens wat verduidelijken en hulp bieden! Succes!