hoe installeer ik adblock op google chrome?

Jawel hoor, mijn google chrome is besmet. Je wilt niet weten hoeveel tijd het kost om via deze website erachter te komen waarom ADblock niet wil installeren. Telkens wanneer ik mijn vraag wil tikken komt er weer zon achterlijke JAVAscript melding. De site staat vast en wanneer ik de melding weg tik wordt ik toch doorgelinkt en is deze website helemaal weg.
Google zelf wordt overspoelt door spam. (zie afbeelding)
Zelfs goeievraag.nl ontkomt er niet aan (zie afbeelding)

maar adblock installeren lukt niet. Als ik op toevoegen druk via de originele website dan gebeurt er vervolgens niks meer en als ik via de playstore adblock installeer geeft ie een netwerkfout aan. Hoe installeer ik adblock op google chrome?

ps. Ik zoek dus geen handleiding, ik zoek een oplossing omdat hij niet downloaden wil.

Toegevoegd na 2 minuten:
ps. waarom lukt de afbeelding plaatsen niet?

Toegevoegd na 7 minuten:
pps. De eerder gegeven tip werkt dus ook niet. Dat brengt me rechtstreeks naar de appstore waar het installeren niet lukt. Deze vraag is dus niet al eerder gesteld.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie geen afbeeldingen, maar kun je even omschrijven wat erop te zien valt?
Wat is precies de netwerkfout die je krijgt bij een poging adblock te installeren?
Wat is precies de javascriptmelding die je krijgt? Als je je probleem wat duidelijker omschrijft, worden de antwoorden gerichter en beter.

Het beste antwoord

Ik denk dat je, alvorens Adblock te installeren, eerst je pc maar eens grondig moet scannen op malware en dergelijke.

Mijn Chrome was ook eens behoorlijk de weg kwijt, maar na het installeren van (en pc volledig laten scannen door) Malwarebytes en Spybot Search & Destroy werkte alles weer naar wens.

Wanneer alle zooi verwijderd is zal Adblock Plus zich ook wel laten installeren.

Sukses!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
+ ook scannen op virussen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Good point. Ook even doen inderdaad.

Andere antwoorden (1)

beste taya22,

probeer eens bij configuratie scherm te klikken op progamma verwijderen.
zoek dan naar progamma's die u niet kent of vertrouwt deze zijn mogelijk de boosdoener. zoek dan via internet (met telefoon, andere laptop) op of deze slecht is. als dit zo is dient u dit progamma te verwijderen. doe dit tot alle niet vertrouwde progamma's zijn gedeinstalleerd. Ga dan in chrome rechtsboven en klik op menu, zoek dan naar instellingen(settings), en scroll naar beneden, klik geadvanceerde optie, en scroll verder, reset dan chrome, alle extensies worden verwijdert en uw chrome werkt weer als nieuw geinstalleerd.

ik hoop dat u dit helpt.