mijn scanner scant niet meer?

Ik heb sinds kort een probleem met mijn printer/scanner. hij scant niks meer, kopiëren daarentegen werkt wel. Windows probeert de scanner te gebruiken, hij probeert het dan, maar ineens houd hij op met scannen. Wie kan mij helpen?

OS: Windows 8
PRINTER: Canon PIXMA MP220

PS. Ik heb de drivers ook al eens opnieuw geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.3K

Antwoorden (2)

ik had ook zo'n probleem met een canon printer. wij hadden naar cannon gebelt. bij mij was het probleem: ik had een 64 bits windows 8 besturing programma en daar was geen driver voor. dus toen kregen wij een programma die wel samen werkte met 64 bits. als het niet aan de computer ligt maar aan de printer dan kan ik je niet helpen. maar je zou het beste even kunnen bellen naar canon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je misschien vertellen hoe dat programmaatje heet?
http://www.canon.nl/Support/Consumer...&type=download
Gebruik deze om de scanfucntie te kunnen gebruiken "MP Navigator EX v. 3.05 (Windows 7/7 x64/Vista/Vista64/XP/2000)"