Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar wordt whatsappgeschiedenis verder nog opgeslagen?

Ik heb mijn telefoon naar de fabrieksinstellingen gezet, maar nu mis ik de laatste paar maanden van de gespreksgeschiedenis van Whatsapp. Terwijl hij elke dag automatisch update en ik vandaag ook nog een extra update heb gedaan.

Ik heb de map 'databases' van mijn SD-kaart naar mijn interne harde schijf gekopieerd, zodat Whatsapp deze kon laden, maar als ik de gegevens daarvan bekijk zijn die allemaal van maanden geleden. De recente backups heeft ie dus niet op mijn SD-kaart gezet. Maar waar dan wel is mij ook een raadsel. Iemand een idee?

Baal ervan dat ik nu al mn gesprekken van de laatste tijd kwijt ben.. :-(

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
523
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je naar de mappen in je telefoon gaat...je directory in? Dan staan daar onder de whatsapp map de gesprekken. Makkelijkste is als je er nog nooit in geweest bent om de telefoon aan je pc aan te sluiten. Dat zoekt makkelijk en kun je t gelijk op pc opslaan.
succes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je WhatsApp deïnstalleert en opnieuw installeert verschijnt er als je je nieuwe versie van WhatsApp voor de eerste keer opent een bericht om je back-up te importeren. Tik op Herstellen en je chatgeschiedenis zou geladen moeten worden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding