Welke cloud dienst is het voordeligst in deze situatie?

Ik ben op zoek naar een cloud dienst waar ik mijn zaken kan opslaan. Ik heb ongeveer 50GB nodig. Ik wil er voor betalen. Iemand enig idee?

9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

OneDrive is goed. Het is van Microsoft en krijgt toegang tot: Outlook (Nieuw e-mail maken), Agenda, OneDrive, Powerpoint, Word, Excel, OneNote Online en alle andere services van Microsoft . Je kijgt eerst gratis al 15 GB en kan meer bestellen (200 GB voor 4 euro of 1000 GB + 365 Abonnement voor 10 euro)