Hoe programma van computer verwijderen als die niet in configuratiescherm staat (CCleaner werkt ook niet)?

-Graag wil ik Google Chrome van mijn computer verwijderen. Alleen is dit bestand niet te vinden in configuratiescherm/software.
-Wanneer ik de map zelf uit Program Files verwijder is dit niet mogelijk, dit omdat er een bestand in de map gebruikt word (ook al heb ik de computer net opnieuw opgestart).
-CCleaner heb ik ook geprobeerd, maar hier komt Chrome ook niet als programma tussen te staan.

Hoe verwijder in nu toch Google Chrome, wat zijn andere mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

gek genoeg is de beste methode om het te verwijderen in dit geval het er eerst weer op te zetten
daarna kan je eens
van iobit
de uninstaller proberen ?

Deze kan een flinke scan doorvoeren.
capthavoc
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
te kust en te keur dus ;)
Taakbeheer opstarten en alles taken en processen van Google Chrome beëindigen. Daarna nog is proberen is Program Files en normaal zou het dan lukken.