Waarom gaat er een letter weg als je een nieuwe letter typt in Microsoft Word?

Ik moest 8-8-2014 typen. Maar er ging elke keer een letter weg. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
26.8K
Rieneke1
9 jaar geleden
En wat doe je er aan? Goeie vraag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Druk eens op de knop "insert"boven de pijltjestoetsen (als je in word bent).
Amadea
9 jaar geleden
Als je "8-8-2014" moet typen typ je toch helemaal géén letters?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cijfers dan , haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
inderdaad, per ongeluk op INS gedrukt. Nog ene keer drukken en het probleem is weg.

Het beste antwoord

Nieuwe tekst die u midden op een regel typt, wordt standaard tussen de bestaande tekst ingevoegd. Als bestaande tekst verdwijnt wanneer u typt, is de modus Overschrijven mogelijk ingeschakeld. Klik op Opties in het menu Extra, klik op het tabblad Bewerken en schakel het selectievakje Overschrijfmodus uit.

Bij mij werkt indrukken van de toets [INSERT] ook.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Plus, Het is vaak de "insert" knop inderdaad.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt helemaal! +1

Andere antwoorden (1)

Om een goed antwoord te geven, geef je niet helemaal genoeg informatie.
In sommige invulvelden bijvoorbeeld kan je geen letters typen in een veld voor cijfers. ;)

Maar ook kan het aantal tekens gelimiteerd zijn en moet het formaat bijvoorbeeld 08082014 zijn. Door streepjes in te voegen, wordt het getal te groot en verdwijnt er een cijfer.