Hoe kan het dat nog touchpad noch muisknoppen werken op mijn laptop? Ineens!

Ik heb m'n laptop geheel later herinstalleren, maar ineens deed de touchpad het niet meer en ook de knoppen op de muis geven geen reaktie meer. Vreemd. Kan dus gewoon niks meer doen. Alleen controle-alt-delete.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Misschien moet de driver voor je touchpad even updaten. Deze kun je meestal vinden op de support website van jou laptop fabrikant. Sluit even een muis aan en probeer het te installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien heb je hem gewoon uitgezet. Druk op fn + f7 of f8 ligt aan je laptop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij het herinstalleren van je besturingssysteem, verdwijnen alle drijvers, omdat deze er handmatig, voor de aankoop erop zijn gezet.

Zoals aangegeven gewoon naar de website van fabrikant gaan, maar het kan zijn dat je internet driver er ook af ligt... Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij sommige hp laptops zit er een klein wit puntje op het touchpad als je daar op drukt met je vinger kan je het touchpad in en uit schakelen.
Bij andere laptops zit er zoals eerder gezegd vaak een icoontje van een touchpad bij een van de F toetsen deze moet ingedrukt worden samen met de fn toets om het touchpad in of uit te schakelen.