Hoe moet je de beveiliging van een document opheffen in Word 2013 ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'Controleren -> Beveiliging -> Document' en dan in het dialoogvenster het wachtwoord invullen.

Antwoorden (1)

Hoi,

Ikzelf ken er niks van dus het is geen beproefde methode maar gezien je nog geen antwoorden had kan je deze eens proberen. Gewoon gevonden via Google hoor :-).

1. Open het document en voer het wachtwoord in.
2. Ga naar Bestand.
3. Bij Machtigingen klik je op de knop Document beveiligen.
4. Klik op Versleutelen met wachtwoord.
5. Verwijder het wachtwoord door alle tekens te selecteren en druk op DEL of Backspace.
6. Klik op OK.

Kan je het bestand lezen (is het password protected bij wijzigingen) of kan je er helemaal niet in zonder password.. Ik geloof dat er wel websites bestaan die de beveiliging eraf halen, maar heb er compleet geen ervaring mee.

Groeten,
Jan-Jasper