Hoe kan ik een bestand wat op PC staat naar tablet kopiëren?

Ik wil een E-Book van mijn PC naar mijn Tablet kopiëren of synchroniseren zodat ik dit makkelijker kan lezen waar ik wil.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Wat erg makkelijk werkt zijn programma's als Dropbox, iCould of Skydrive. Installeer 1 van deze programma's op je computer en tablet (duurt hoogstens 5 minuten). Alle bestanden die je in deze mappen plaatst kun je dan met zowel je tablet als je computer bekijken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je tablet aansluiten op de pc met je USB-kabel en de bestanden kopiëren (naar externe schijf in dit geval, het geheugen van je tablet)