Wie kan mij uitleggen waarom window media player steeds opstart als ik een prog wilt instaleren in window vista home.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geldt dat voor elk programma? Kan je voorbeelden geven? Vanaf waar installeer je 't?

Het beste antwoord

Het kan iets heel simpel zijn. Ga naar configuratiescherm en dan automatisch afspelen. Waarschijnlijk staat de windows media player bij software en spellen instelling. Of zet automatisch afspelen helemaal uit voor alle media en apparaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wellicht dat je Media Player hebt geïnstalleerd als diskreader...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet een bug zijn heb er zelf helemaal geen last van.
Staan je updates wel aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien wordt er dan een wave bestandje afgespeeld, en heb jij WMP als standaard voor waves.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat zomaar zou kunnen is dat je media player hebt gekoppeld aan zip of exe bestanden....
Klik eens op start en dan in de rechterbalk op standaardprogramma's. Bij bestandstype of protocol koppelen kun je zien aan welke extensies Media Player is gekoppeld en corrigeren!