Mijn beeldschermcursus schiet alle kanten op, scherm verkleint en vergroot uit zichzelf, wat is er aan de hand?

Sinds gisteren schiet mijn cursus alle kanten op. Als ik m'n laptop-met-touchscreen opstart (Windows 8), en m'n browser opstaat (Explorer of Mozilla, maakt geen verschil), en met m'n cursor (die van het beeldscherm of de muis, maakt geen verschil) iets wil ' pakken', dan schiet ie steeds weg naar boven.

Verder ' wiebelt' het scherm heen en weer - constant - tussen verkleinen en vergroten.

Wat is er aan de hand???? Zo kan ik niet werken!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor PC cursus doe je dan precies? Want er is kans dat het dan daar in zit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
curSOR Martien :-)

Antwoorden (1)

Als er zowel met het touchpad op de laptop EN ook met een "losse" USB-muis wordt gewerkt, kan het zijn dat er conflicten ontstaan.
Dit kan komen, omdat de "losse" muis niet de juiste Win8-drivers heeft.
Twee "aanwijsapparaten" tegelijkertijd gebruiken zou de oorzaak kunnen zijn.
Werkt het zonder de "losse" muis wel goed, dan ligt het dus daar aan.