Hoe werkt link2sd op s3 mini?

Als ik een app probeer te verplaatsen krijg ik de volgende foutmelding:
"App2SD wordt niet ondersteund door je apparaat. Omdat je apparaat een primaire externe opslag heeft welke een interne opslag nabootst. Je kan de app linken zodat de files naar je SD kaart worden verplaatst"

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Allereest moet je je telefoon rooten, moet je ff googlen met "s3 mini rooting" download dat .zip bestandje. zet dat zipje op een SDkaart en doe het in je telefoon. nu start je je telefoon op terwijl je de homebutton in gedrukt houd, nu kom je in een menu. ga met je vlume knoppen naar install zip from SD en dan klik je op de home button, nu ga je naar het zipje wat je erop had gezet. klik weer op de home button, nu gaat hij je telefoon rooten. nu klik je op reboot system now en dan home button. Nu start hij normaal op
nu moet je een partitie op een SD-kaart zetten (grote SD-kaart met klasse 10 is handigst, groot en snel(als je een lagere klasse hebt, dan wordt je telefoon traag en kan je hem beter weggooien)) Die partitie moet een ext partitie zijn, download daarvoor MCPHE (ben hele naam kwijt, sws iets met Home Edition) plug je SD-kaart in je pc (of je telefoon aan USB met USB open) en dan kopieer je alles van je SD kaart in een map, nu formateer je je SD kaart en klik je op nieuwe partitie. maak hem een ext3 partitie en maak hem bijv 2GB, nu trek je je SD/telefoon eruit en start je hem op. open link to SD en dan denk ik dat hij werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk MiniTool Parition Wizard Home Edition met MCPHE. Dat programma doet namelijk wat je ook zegt. Goed antwoord! +
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok bedankt. ik ga het nu proberen.