windows 7 vraag i

ik heb windows 7 aangeschaft
na circa 10 minuten gaat het beeld op zwart

dan ga ik naar configuratiescherm en dan,,,welke link moet ik dan pakken om dat in te stellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel me even help ik je verder. Jeroen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeroen1962 dat is de echte GV mentaliteit. Prima +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha peet,
Lijkt mij leuk. We houden contact, zo gauw het wat warmer wordt kunnen we lekker aan de gracht gaan zitten
Groet Jeroen -----Oorspronkelijk bericht-----
Van: peet [mailto:peet.xxxxxx@gmail.com]
Verzonden: zaterdag 20 maart 2010 17:38
Aan: jeroen
Onderwerp: grote klasse heey Jeroen een uurtje met jou meekijken op de pc
daar leer ik meer van als dat ik zelf 6 maanden zit te klooien Mijn dank isgroot keer biertje drinken in destad? peet

Het beste antwoord

Configuratiescherm>Schermbeveiliging>Klaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Systeem en beveiliging, en daarna de keuze Energiebeheer. Heeft waarschijnlijk te maken met de slaapstand.