Kennen jullie een virtuel programma waar mee je zelf een pc kan opbouwen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je dat, een virtueelprogramma is software. Een PC hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken het niet uit mijn hoofd, maar tijdens mijn opleiding heb ik ermee te maken gehad. Je kon via een programma een videokaart in een pc plaatsen.
Wie weet kom ik er vanavond wel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je een Operating System bedoelt. Toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, wat Kiswum bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hij een soort Architecten programma bedoelt, maar niet met deuren, muren en ramen maar met onderdelen van een pc.

Het beste antwoord

Op mijn MBO opleiding kreeg ik te maken met het programma Aries PC Technician. Volgens mij behoorde dit programma bij Comptia A+ Core.

Bij deze de links.
Wellicht is dit hetgeen wat je zoekt.

Link naar het programma lijkt alleen hoofdstuk 1 te bevatten. Wellicht heb je een volledige versie nodig.
http://naas.aries.net/demo/level2/enter.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Visual Studio 2008 C#.