Ik ben op zoek naar (gratis) webwinkel software. De webwinkel is bedoeld voor software. Weet iemand iets?

Als ik software te koop zet, dat als iemand de software koopt, de software gedownload wordt. En als er een nieuwe versie is van de software en ik het upload naar de winkel en automatisch geüpdatet kan worden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Amadea
9 jaar geleden
Denk jij nou werkelijk dat Nederlanders gratis te downloaden software bij jou gaan kopen?

Antwoorden (3)

Ik zou persoonlijk gaan voor Opencart. Dit is open source software en dus in de meeste gevallen gratis. Alternatieven zijn eventueel Zen Cart en Prestashop.

Opencart heb ik zelf ook veel gebruikt dus ik weet dat dit pakket ook de verkoop van software ondersteund. Ik heb zelf geen ervaring met de verkoop van software dus ik kan je niet vertellen of het ook gebruikersvriendelijk is enzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je bedoelt dat je software te koop wilt aanbieden die je elders hebt gekocht dan ben je fout bezig. Dat is dus illegaal en daarin wil ik je niet adviseren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik betwijfel of het bestaat zoals jij het beschrijft. Bol.com heeft dit bijvoorbeeld voor ebooks, maar dat is zelfbouw en heeft dus tonnen gekost.
Als jij net zoveel te besteden hebt, laat het dan even weten. Dan ken ik wel een adresje voor je ;)