Ik zie op "mijn pagina" bij mijn puntenhistoriedat ik +1 krijg omdat ik 18 uur geleden ben ingelogd.

Dat zou inhouden dat ik rond 02.00 uur ben ingelogd ben, wat zou kunnen.
Alleen, dat is een paar weken geleden toen we na een avondje stappen thuiskwamen en ik nog de laatste vragen wilde bekijken (jaja, verslavend, ik weet het).

M.a.w.: als wij een jaar naar het buitenland gaan en niets actueels bijdragen aan deze site, dan scoren we 365 (of 366) punten en komen automatisch op niveau 3.

Niet dat me dat stoort hoor, wat is jullie mening hierover?
Dan kunnen we eventueel deze vraag onderbouwd neerleggen bij de mods.

Ter aanvulling op het eeste comment:
Als ik deze site open, BEN ik reeds ingelogd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zie het puntentellingssysteem:
Inloggen, +1, Maximaal eens per dag
Dus wanneer je je inlogt krijg je (mits je dat diezelfde dag nog niet hebt gedaan) een punt erbij. Als je dus een jaar naar het buitenland wil gaan en niveau 3 wilt hebben als je terugbent maar niets actueels bijdragen, moet je elke dag een computer met internet vinden om je in te loggen op goeievraag.nl ;-)