Hoeveel procent van de mogelijkheden van een computerprogramma (bijvoorbeeld Excel) zouden er gemiddeld gebruikt worden?

Nog regelmatig kom ik achter dingen die ik niet wist. Ik vraag me dan af hoeveel mogelijkheden gemiddeld er onbenut blijven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Van het hele officepakket wordt per programma maximaal 10% gebruikt. Dat het programma zo uitgebreid is heeft te maken met feit dat iedereen mee moeten kunnen werken in welke branche dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken Mr Excel en hij geldt als de grootste autoriteit op het gebeid van Excel, hij zegt dat hij alle functies ooit EENMAAL doorlopen heeft...

Maar de gemiddelde gebruiker zal 2% op zijn hoogst aan mogelijkheden gebruiken... Een expert 10%...
Ik heb er les in gegeven en dus zou ik veel moeten, maar ik schat dat ik nog geen 10% ken van Excel...