Hoe verwijder ik op gmail alle binnengekomen mail van een en dezelfde afzender?

Een lange tijd geleden heb ik mij ingeschreven op kamernet.nl. Vervolgens het emailadres nauwelijks meer gebruikt, maar wel ruim 8000 e-mailtjes van kamernet rijker. Nu wil ik het email adres weer gebruiken, maar word ik gek van alle Kamernet mailtjes. Ik wil ze verwijderen, maar als ik mijn gehele inbox leeg verwijder ik ook mailtjes die ik bewaard wil hebben. Ik heb me inmiddels uitgeschreven op kamernet, maar wil weten hoe ik al die mailtjes het snelste kan verwijderen. Alles handmatig aanvinken is geen doen. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
8.4K

Antwoorden (2)

Je kunt in het zoekvenster de naam of emailadres van degene waarvan je alle emails wilt verwijderen invoeren en daarna zie je alle mails tevoorschijn komen en kun je ze verwijderen zonder te moeten zoeken in al je mails.

Hopelijk kun je hier wat mee.
Succes ;)

Toegevoegd na 4 minuten:
je kunt alle emails in 1x selecteren als je het vakje aanvinkt wat je kunt zien rechtsboven al je emails.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hi, bedankt voor je reactie. Echter kan ik dan op die manier maar 20 mailtjes tegelijk verwijderen. Wat sowieso al sneller gaat dan een voor een, maar evengoed nog wat tijd in beslag neemt bij het verwijderen van 8000 mailtjes. ;-) kan ik ze niet allemaal in een keer deleten?
Maak een filter voor mail van kamernet aan jou. Dan krijg je ook de keus om dit filter alsnog op oude berichten toe te passen. Dit gaat als volgt:

1) Tandwieltje - daaronder "instellingen"
2) Filters
3) Nieuw filter maken
4) Geef bij VAN het mailadres van kamernet op en bij AAN je eigen mailadres
5) Kies: Filter maken met deze zoekopdracht
6) Kies: verwijderen (en evt ook: postvak in overslaan)
7) Nu kun je een boxje aanvinken waarbij staat: "dit filter toepassen op ... overeenkomstige mailberichten". Als je dat kiest worden ook oude berichten dus verwijderd.