Hoe kan ik zoeken in PDF bestanden die als email-bijlage in Outlook staan?

Het gaat om een woord in een PDF bestand. Ik weet niet precies waar deze staat, en de bestanden hebben geen logische naam, dus handmatig doorzoeken kost erg veel tijd.
Kan ik dit makkelijker doorzoeken?
Het gaat om Outlook 2010 op Windows 7, met Adobe Reader X.

Ritsuka
10 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je CTRL F al geprobeerd?
Amadea
10 jaar geleden
Heb je die PDF's alléén als e-mailbijlage, en niet opgeslagen in een werkmap?
Ritsuka
10 jaar geleden
Het probleem is dat ik dus een bestand kwijt ben, en die staat dus ergens in een map met iets van 100-200 emails.

Antwoorden (1)

Adobe heeft daar een hulpje voor gemaakt. Dat heet "Ifilter".
Je kunt het vinden in de link. Na installatie kan Outlook zoeken in PDF-files.
Er zijn ook Ifilters voor andere soorten bestanden.

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4025
escape
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Foutmelding: Dit installatiepakket wordt niet voor dit type processor ondersteund. Neem contact op met de leverancier van het product.
Ritsuka
10 jaar geleden
maar zo te zien is deze link voor de 64 bits versie
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik vind zojuist dit: In Adobe Reader X they removed the ability to do iFilter indexing from the Windows Indexing services of PDF files. To get around this you had to install Adobe Reader 9.x on 32bit systems or the iFilter 9 on 64bit systems. Gaat dus niet werken, want ik mag geen andere versie Abobe Reader hier installeren (computer van het werk)