Kun je een Excel document opslaan voor op pc zonder Excel? Dus als een soort .exe bestand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja dat kan, Maak er dan eerst een illustratie van of scan het in en stuur het van de scanner naar je computer. Als je geen scanner hebt kan dat ook ergens anders. Mail dan het document naar je zelf en sla het op.
Correcties zijn niet meer mogelijk, maar ja je hebt toch geen excel dus dat maakt geen verschil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het bestand aan het opslaan bent kun je dit volgen:

Bestand
Opslaan als
en dan onder waar je de naam van het bestand aangeeft kun je kiezen als wat voor bestand je het wil opslaan, er staat bij mij een hele waslijst, maar .exe staat er volgens mij niet tussen, maar je hebt nog wel andere opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet gewoon opslaan als Excel-bestand en het bestand op de pc zonder Excel openen met behulp van Google Documents, Google documents is gratis en compatibel met Excel.

Toegevoegd na 1 minuut:
OpenOffice is ook een alternatief en eveneens gratis.
http://www.openoffice.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat van Google Documents is een leuke tip. +1.